بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


خدا کنه قزل الای حاجی این بار ایرانی نباشد!

علی فتح الله زاده بی خیال صید ماهی نمی شود و قرار است تا در نیم فصل یکی دو تا قزل آلای دیگر را به استقلال بیاورد.وقتی از مدیر عامل آبی پوشان می پرسیم که این بار کدام بازیکنان قرار است در تورش بیفتند او این واکنش را نشان می دهد:«باید به تعطیلات بروم و ببینم چی دستمان را می گیرد و می توانیم دوباره قزل آلا بیاوریم یا نه.» او البته خوب می داند برای جذب بازیکنان خارجی با مشکل دلار روبروست: «البته به زودی می خواهیم با آقای بهمنی جلسه ای داشته باشیم و بگوییم که فکری به حال ورزش بکنند چون دلار دولتی نباشد، ما مشکلات مالی مان دو برابر میشود.
بزرگترین پیروزی:پرسپولیسی ها شابعه جذب دکو ی پرتقالی را پخش کردند!
برای قزل الای ایرانی که دلار دو سه هزار تومانی نباید خرج کرد!هر چقدر هم بازیکن خوبی باشه کلی برای خریدش حاشیه درست می کنن!مثل جواد نکونام  ... هنوز که هنوزه فتح الله زاده و خود جواد باید در مورد نحوه این انتقال به رسانه ها و مخصوصا عادل فردوسی پور جواب پس بدهند و  تا مدرکی در سایت باشگاه اوساسونا یا روزنامه مارکا بصورت مندرج و ثبت شده،مشاهده نکنن قبول نمی کنند!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 15 / 8 / 1391برچسب:باشگاه استقلال,نقل انتقالات,دلارسه هزار تومانی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com